Johnossis

Att man skulle vilja knuffa dig i diktet så mkt så du ska fatta någon gång....bara för att ja ska gö en grej jaha då var du alltså tvungen......................


Helgen över.r...... jag var nykter!!!!!! otroligt skönt så man kan längta efter alkohol i en vecka nu.. Känns som skolan ska börja imorgon men det är bara för att jag ska jobba och det var min lediga dag idag.... 6 dagar kvar, har inte växlat pengar.... Ska åka på skolan imorgon o fixa ledighetslapp innan jobbet sen skulle pappa in o växla mina pengar för jag hinner inte....... Cet du får vara beredd att det blir fan inga sovmornar i turkiet ska upp till badet tidigt jag o ligga hela dagarna för tänker fan inte komma hem lika blek som sist,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,de var inte bra.. fast då låg man länge också.. ne jag kunde inte bli brun.. ne vi får se....Måste skriva ner på en lapp nu allt som måste göras nu innan troja. Lika bra... Johannnaaa åker på fredag!!!!! Tjejen som jag varit mest med nu på sista tiden... Kommer bli så jävla tråkigt utan partyt...men blir inte så mkt party emelie o ja har ju bestämt att det blir storlek zero! efter turky. Idag åt jag på bit line med hela turksläktenfamiljen till mahmut o sibban.,,,, var på selånger också, ingen ville åka den bästa karusellen det var inte roligt... Nej nu ska jag skriva lista och försöka få tag i JET. ujulia alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0