Just a fool..

Haha.. Alltid lika kul o vara hos farfar.. Han kommentarer... Först farmor: det är husfest här ikväll...Farfar: Det skiter jag väl för i helvete fullständigt i....... haha sen bråkade dom om att om man åker igenom bergafjärden så kommer man till helsingland.....farfar trodde det i alla fall.... Sen sa farfar till mig : När du landar........ Och befinner dig i turkiet, TÄNK FÖRST, AGERA SEDAN:::: hahah go gubben...


Nej nu ska jag fixa till mig.... Fick låna mormors honda och åka in o hämta sibell och mahmut.. Skönt då slipper jag köra vraket... Nej... nu ska jag packa ner det sista...Ses om två veckor...SOLLLLL fyfan vad skönt att dte regnar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0