Nee vad i helvete

Jag sa ju till mig själv förra året att jag aldrig mer skulle åka med detur. Men vad gör jag?jo åker med dom iår igen. Och vad händer? Jo vi får åka en hel dag senare. Missar en hel jävla soldag för imorgon är vi inte ens framme förrens klockan 6 på kvällen. Är så jävla less, man ska få tillbaka pengar... Det skiter väl jag fullständigt i. Det jag bryr mig om är för fan dagen vi förlorar. Nu blir det bara 13 dagar. Jaha skulle inte få sola något imorgon. Stackars dom som bara åker en vecka. Sex dagar. Roligt..: aldrig mer detur. Sen har man köpt massa öl och skit där i onödan för att peppa... Lycko sofie och emma som fick en hel dag till istället som oss som förlorar en. Har aldrig varit med om något liknade. Nu ska jag sova hos mamma. Tror planet går 3 imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0