nu åker alla i vi har fem dagar kvarrrrrrr

!!!!!!!!!!!!!!!! fan länge kvar...Dagarna kommer säkert att gå as segt....: LESSSSSSSSSSSd då .. . Min lön har inte kommit än, bra jobb??? neee så jag får låna pengar av farmor.. är så jävla förbannad att det ska ta sån jävla tid:S vafan 1 månad snart jag slutade.... helvete också.....................jaha jag skulle få min lön i september... ja vad roligt..... jävligt less....

En sak är roligt att syrran o mahmut ska med också :D:D:D:D:d kung kul.... men dom är bara där med oss i en vecka men ändå :D kul som fan o mahmut som kan the place..... greatt .. nu tvättar jag o stressar runt... ska tvätta dagen innan also... imorgon ska jag köpa solkräm o sånt... känner mig så stressad för jag inte har växlat pengar, de är det värsta tkr jag... sen så allt är stress... var iaf på skolan idag o tog ledigt.. kanske tar ledig på fredag om jag får men förlorar 700 kr o de vill jag ju inte....... så får se... imorgon jobbar jag 11-19... sen två stängningsdagar left och fredag 11-18.... sen turky... nej nu ska jag städa rummet ogö matlåda.... o äta middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0