nu e det nästan

Nu är nästan allting klar fixat.. Ska bara in på trudes imorgon på birsta och köpa lite slikesdroppar till löshåret så det inte blir allt  för katt av solen,trodde jag hade mycket kvar men lika bra å köpa en liten flaska till.. Packning e klar, tvätten är färdigtvättad.. Handbagaget ligger på tven... Nyrakade ben o kropp så man slipepr göra det imorgon för mina ben var ju som rena jävla indian djungeln.. inte bra... NU bLIRE SOL!               kan inte tiden bara sväva förbi för nu har jag inget annat för mig än att vänta...Kommer vara mycket att kika runt på datorn när man kommer hem.. Orkar inte de.....Nyfikeninstrut som man är... Nu väntar jag på att dirty dancing ska komma,filmen som man sett ett par gånger..Men finns ingen bättre och snyggare karl och film...En av mina bästa... NEJJJ jag glömde packa ner pupp...Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0