Staten o kapitalet

Jaha...Igår runt 8 ringde lidin och vi bestämde oss för att bli fulla--- Jag blev för full så det slutade i massor av spya..... Satan i gatan! Den första tanken var hur man ska klara sig i turkland men hoppas inte på dessa idiot jobbiga fullor,skit jobbig när man bara hänger... Sen vill jag säga förlåt till Linnea ring, vi började å bråka igår...Minns inte om vad men kan inte ringa upp dig för erkan ringde upp mina sista peng... förlåt gumms!! Nu ska jag fixa mig för att sedan dra till work.....................SOLIGA Fittaväder....Sjukt att det blev underbart väder när jag slutade jobba...Men jag togj u på mig hos ginky också så inge sol för mig i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0