still huvudvärken in the building

fan.. syrran sa att de kanske är glasögonsdags.... skulle inte dra en förvåning, alla i familjen har det så......... tYPISKT. Mer utgifter... Men det är ju livet

Dagen blev inte riktigt som ja hade tänkt mig, hanna ringer från birsta å säger att det är två sjuka i stan så jag fick snabba mig in dit o jobba mina timmar. Tror aldrig jag har svettas så mycket i mitt helA liv...Fan det rann bara ner....Inte så fräscht. Nu är ja hos syrran o ska stötta henne dååå... Nyss varit på ica, å gick på en promenad med minnos..Minnos betyder darling på turkiska fick jag veta i veckan...Ganska fint..... Blir en lugn kväll, 2 helgen i rad som nykter.. .måttligt nöjd faktiskt.......................endast två veckor till turkiet helt otroligt.... Min lön från suret har ej kommit så snart måste ja väl få låna pengar av farmor till fick penka.. Lite less på att ej lönen har kommit....Färgbomben funkade otroligt bra. Blev inge färgning idag eftersom folk mår lite dåligt så ska färga det på mej själv imorgon eller så åker jagtill mammah såfår hon ställa uppp då.......................................NEJ nu ska jag se på animal planet....Lidin ville in på draket idag men fulla o dumma människor orkar jag verkligen inte av så måste nog svika, sen måste jag vara hund vakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0