Äntligen en lyckad JULAFTON!

Julen blev lyckad iår iallafall.. Den bästa julklappen var helt klart min svarta resväska som jag fick:D skit snygg... en sån som man kan dra åt alla håll!!!! så jävla överlägsen! Haha också mammas text på lappen " När du får denna, lär du aldrig stanna hemma"


haha ... Kingen! Pengar o sen fick jag massa skit.. haha jag o syrran köpte samma parfym till varandra. Fick även Sebastian shampoo av syrran:D Soooo nice!!!

En nackdel bara... men de drar ja ej upp her för då får ni något o surra om!!!!!! Nää men julen var helt klart bra:D va tvungen o skriva ett sms till matilda haha för hon vet hur det var förra året haha .. inte så bra .... Nej nu ska jag äta julmat igen


Ville ju ganska så gärna gå på b-parken ikväll men ska tyvärr jobba imorgon, börjar klockan 10 på gina!! De kommer hänga folk imorgon.... I will die! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0