de eee ju tuss....

Haha nu såg jag Linns kommentar.. Är en höjdare o gö dubbel trubbel inlägg..Måste ha sådan stress damp när ja ska publicera inläggen... Men de var ju tuss... Haha nu har jag fått de på huvudet idag från Sunes JUL! Öppningen gick bra förutom min LILLA TAPPE!! Låste ut mig själv i butiken på morgonen i bara mjukiskläder o utan skor....HAha fyfan tror aldrig jag haft sådan panik.. tårarna rann.....Kom varken in på lagret eller ut ur birsta huset. Som tur kom agnes, den rädddande ängeln! GYllen och dagen gick på bra


Julia har också börjar extra jobba med mig nu under julen:D Jätte roligt faktiskt...Kommer bli skojj julrea tror jag... Dagen idga var sämst på skolan för det var ingen lärare där så jag stack hem.. Skulle egentligen åka direkt hem o plugga men blev birsta med mamma så ska sätta mig ner nu och göra klart hemprovet. Bara 3 inlämningar kvar efter det å de är ju DRÖMMEN. Mobil jäveln min är trasig också. tänkte ju köpa mig en iphone men det är nog ingen ide eftersom jag klarar inte av och hantera mobiltelefoner. NU ska jag plugga har inte tid å hänga här...Mörs HÖRS LÖRS. Så jag kanske hinner va med jullan sedan om hon ringer


Haha också mamma idag på ikea... Varför är du inte med dom tjejerna för? (emma o linn) fan du är aldrig med någon.. nee mamma ja har bara varit med julia hela veckan... haha jamen du måste ju umgås med mer......tiden finns intee med mitt jobb i sikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0