en till idiot

Ja man spyr ju lite hit och dit varje dag.. Vad fan är det för fel på mig? också kommer syrran med massa sjukdomar så då får man ju panik,... Spydde som en gris igår.. Nu är det ju bra när jag vaknade imorse men vi får väl se under dagen..

Gårdagen bestod av jobb sedan åkte jag syrran mahmut niklas o julia och handlade nyårsmat... de blir oxfile och potatisgratäng hemma hos mamma.  

Fy fan vad skönt det är att vara ensam hemma.... Får fan inte bort den här kursiva texten...... Jaha less...De blir i alla fall nyårs firande här hemma med dom och äta middag o dricka gott.. de bästa kommer bli banana och strawbery... det är ju trotsallt lång tid sedan nu och de kommer att bli de tills studentresan då jag får dricka min besta drink igenn.... PÅ återseende det nya året då! Undra hur detta år kommer sluta..

Arbetslös student?
No way
Hoppas jag inte kommer hända....................Kanske bosatt i ett annat land? ...... Bor i en egen lägenhet dåkanske... detta år kommer nog bli intressant och bland de roligaste eftersom man blir STUDENT 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0