Ett samtal fick mig och må bra!

Dagen började på topp då jag fick klar hela 2 inlämningar på skolan. Satt från 10 till 3 faktiskt. Otroligt nöjd över min insats. Sedan kom en depressionsperiod som pågick till nu ungefär när jag pratade med baby!!! Han fick mig å må bra faktiskt. Snart börjar det faktiskt närma sig... HAha också ja ba: de blir två veckor... han ba : OMGGGG thats sooo good... Goo gubben!!! Haha han försökte förklara lira för mig men har fan glömt bort de helt:S Och idag på jobbet glömde jag ta bort larmet från en kundströja så det tjöt... Fan var helt yr idag på jobbet. Men nu ska jag se de två paradise avsnitt jag missat å greys.. Såg gossip igår och jag blir fan bara mer å mer kär i Chuck bass! Vilken heting och vilket karl!!!


Detta ska göras imorgon och hela helgen:


• Göra klart handels uppgiften
• Förhoppningsvis kunna göra lite mer på Historian
• Hem, stor julstäda hela rummet och toaletten
•Tvätta
•Jobba lördag 16-20.15
• Jobba söndag 10-17

Såhär kommer min helg se ut om jag inte skriver något mer innan söndag. Jobb under helgen och vardagar kommer vara ett faktum nu ända tills jullovet är slut.. Känns bra att få jobba. Är så glad att jag har ett jobb...Kanske inte såg ut så idag men alla har sina bad days! Om tiden finns över ska jag försöka hinna börja lite mer på religionen.. Men frågan är om jag kommer ha tid eller ork efter denna helg.. Tror inte det va så det får ske nästa vecka under lektionstid men det tror jag inte kommer vara något problem..

Ha en bra helg! Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0