HALLO!

Nu blir det nyktert ett bra tag.. frågan är om jag ens går ut på annan dagen.. Tror fan inte jag orkar de.. Det är fan inte roligt att dricka ens, kan dessutom inte dricka längre.. Blir fan ba för full.. Älskar  fyllerna i turkiet.. då är man på en lös tråd och aldrig såhär äckligt jobbigt full..

Konstigt att jag inte vaknade upp med ångest, borde ju ha gjort de med mitt tillstånd som jag hade igår... Gick på kebabcity sjelf men då var ante gubben där och räddade min kväll=)

NEee inge sprit för mig på ett bra  tag... Lovet kommer endast bestå av jobb och det tycker jag är skönt. Önskar att jag kunde fira nyår med veli.. Less

Kommentarer
Postat av: Linn

kunde inte ha sagt det bättre själv!

2009-12-06 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0