Julafton!

Idag är det jul..  Nys ätit mat hos pappa och öppnat paket.. pengar hit o dit blev de..ska snart till mamma å fira där.. Haha farfar är ändå roligast.... Jag sa att ja tänkte köpa en halsduk till han i julklapp.... han ba .. vafan.. jag använder aldrig det, jag är väl ingen jävla popstjärna.... de är ju sånna som använder sånt där och vevar runt halsen hahaha.. han är så rolig......


Jag önskar Pax(min älsklings collie som dog) och povel(älsklings golden) och Janne(morfar) en god jul!!! hoppas n
i har de bra där ni är.. Älskar er!






Fan vad nöjd jag var här när jag fick 70/70 på alla fasor till och med den svåraste ..repetionsfasen!!!!
rockiga..förra vintern

älskling... saknar dig

Kommentarer
Postat av: jonna

jisus vad bra du är då! själv om man klarar de är de precis så jag gör de haha

2009-12-25 @ 10:04:05
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0