Kan inte sluta lyssna på akcent-thats my name

Låten thats my name kommer nog bli en favorite ett bra jävla tag.. älskar så mycket melodin!!  !!  ! ! DUDUURUUUDUDDUUDUUDUDuddododooddyudyduduuddodoododododdooppifippiii(8) så underbart bra...

Igår umgicks jag med Julia hela kvällen och sov hos henne i sörberge. Gick till skolan därifrån imorse, trött som satan.. Har inte riktigt gjort klart historian eftersom gick hem halv 12 o sov till tre.. Så tänkte att jag ska nog fan sätta mig med den nu så den är klar. Orkar inte ha något mer hängande över mig känns det som.. Och endast en uppgift var o de borde jag kunna bli klar med på 1 timme.

 

Imorgon börjar jobbning ända fram till nyår :D ska bli roligt. Är ledig julafton, juldagen, nyårafton och nyårdagen? finns det något som heter så haha? Men de ska bli roligt å få jobba loss lite. Har varit ledig i 3 dagar nu och det var bra för nu är jag nästan utvilad:D


Kommentarer
Postat av: cc

Stor eloge till dig och link som har varit väldigt duktiga...... min ork hade inte funnits där, men ni va dukt

2009-12-16 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0