Nu är jag sjuk....Lessigt

Jobbade idag, skulle egentligen sluta sju men fick gå hem sex för jag är alldeles dåligt o slut och förkyld.... 200 spänn åt skogen.. känner ångest men men ...........what totootototo dooo??+ haha idiot veli ringde o väckte mig 4 inatt.. inte alls bra men blev glad att gubben ringde...  snart bara 1 månad kvar:D han var ut igår o vilket jävla liv de var;S trodde inte att party livet i Alanya var fortfarande igång.. igår var jag med julia hela kvällen å hon sov hos mig. Hon tog med sig systers hund till kovland idag så minnos har varit med dom hela dagen:) snällt...

På måndag måste jag ringa tandläkaren... o mamma ska ringa vårdcentralen för nu måste jag fan få bort min jävla förstoppning.. ja klarar inte av att inte kunna gå på toan på över 4 dagar.... ja mår skit helt enkelt... kanske inte så bra samtalsämne men vem fan ska jag prata med detta om, om inte bloggen?? underbart liv.......


ååå du säg inge mer tack om de där för ja orkar fan inte höra en gång till..underbart

Kommentarer
Postat av: jonna

vet hur de är ju är svin hemsk:S har du provat typ lavemang eller nåt sånt?:P

2009-12-20 @ 20:33:33
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Ronja

haha, vilken dåre du är emma! jag dör....

2009-12-23 @ 00:53:15
URL: http://rsoederberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0