Satan vad hemskt...

Tror ni inte på fulla fan att jag blir kanon magsjuk inatt? Vaknade stup i kvarten av att jag var tvungen å gasa på toan...............Inte sovit nästan något i natt, detta ledde till att ja har sovit hela dagen.

Skulle egentligen jobba idag så 900 kr åt helvete... Ångest......................Vad äre med mig som blir sjuk hela tiden??? fattar nada. Har sovit hela dagen, också kom mamma med blåbärssoppa och de gjorde det hela bättre... Sen någon tablett min min sjukakskte diarr.................................... Fyfan alltsåå..... Hatar fan å va sjuk, ska aldrig mer önska att ja blir sjuk.. Kommer nog leva på blåbärssoppa en tag till för blir jäkligt äcklad av matlukt.


Mellandagsrean = KAOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fyfan alltså vilken panik... men de är roligt å. Nu ska jag snart sova, måste jobba imorron, har inte råd å va hemma nå mer...


Snart fyller jag 19 år.....Snart åker jag till Turkey i  två veckor. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0