Save me

Ingen skola idag heller.. Börjar känna mig deppig och less igen.. Hoppas de inte kommer tillbaka.. En rolig sak blir iallafall på fredag!=D Sen jobbar jag lördag 13-20.15...Jaha...Dom hade öppet till 20 på en lördag på birsta. Underbart dårå. Nej det kanske är tid för mig att börja med fitt historian.. Har bestämt att de blir göra typ 2 sidor idag sen får ja ser hur många mer det blir imorgon.. Känns som att jag orkar inte alls med skolan och kan inte säga att jag längtar till lovet heller för då blir det inge vila utan jobba som satan=) Men jag klagar inte.. December kommer bli som förut när jag fick jobba mer så de känns väl bra, sen hur jag ska hinna med alla inlämningar.. Måste sätta igång först å främst å pallra mig upp till skolan och därefter plugga på lektionerna... De är väl praktiken som går bäst vid detta lag=) Men de är ju kung bra de iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0