Tjuvkikaren

Mamma står och tjuvkikar när jag är inne på facebook och min blogg..

Jag: Vad äre mamma?
Mamma: Men jag vill lära mig hur datorn fungerar.. jag kan ju inget
Jag: Men blogg är väl inget för dig..


Inte alls bra...


Fy fan alltså. Hade det inte varit för jobb och sånt under jul, hade jag inte tvekat å åka ner till turkiet och fira nyår med Mahmut o sibel.. Cet skulle ju också med på en bit frånbörjan.. För man får ju höra ur varje hörn vilket jävla drag det är där nere. Özer sa nyss att de är :SOO BIG PARTY.. fan alltså.. de skulle varit det roligaste och dessutom vara med veli på nyår.. SKa ringa karln snart... Han ba.. ring ej på morgonen då blir jag förbannad, jag sover länge.. hahha lillgubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0