Yeah merhaba....

Ingen utgång på juldagen blir det för mig.... ska jobba 10-18 dagen efter sååå.. men det gör inte mig något faktiskt.. hellre tjäna pengar än ligga bakis..... nyår och jul får de bli lite glögg o grejer för mig istället:)

Är i kovland nu med julia o nicke....julia o ja börjar samtidgt så de är bra:)

De värsta var idag när jag skulle åka till jobbet.......fyfan alltså... bror min hade kollat bussen så den skulle gå vid mig klockan 11.28. gick väl ut runt kvar över då.. inte fan kom de något buss eller... stod där med lackleggings som är så jävla tunna.... ja grinade för att jag frös ihjäl... bussen kom 12.. jätte bra.... fyfan alltså jag tinade fan inte öppet förren klockan sex på kvällen o nu är jag frysen igen... de är fan inte bra.. nu ska vi se någon film faktiskt..... pratade med veli förut också lillgubben hahah han är så jävla ful..... han ba ja har samma storlek som mahmut.. ja ba men du har väl större armar än mahmut han ba ofcourse hahhahah jävla fjant...


Kommentarer
Postat av: jonna

hahah skyll inte på simon, de ska gå en den tiden:P

2009-12-18 @ 15:23:40
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0