YEAH SEXY BITCH

Kung kul.. Idag har jag haft en bra dag. Först två inlämningar klar på skolan. 6 återstår.. Tänkte försöka få bort handeln nu på söndag också psykologin på måndag.. Endast 4 kvar då och då är mitt liv perfekt. Efter skolan blev det birsta med tjejerna.. Mysig dag, säger som linn....Gör man något roligt under dagarna så slipper man ångest över skolan och tiden går fort..

Pratade nyss med älskling .. Lillgubben min idag var han gulligt... Men det är han väl oftast också.. Haha de är så roligt när han skriker i telen.. men ge fan å skrik när du pratar säger jag.. Sen ville han inte att en utgång i helgen skulle vara ett faktum för han tror jag går ut själv haha :S spuckot.. men då sa ja att cet skulle följa då blev han på sin säkra sida för han känner brudsan.. NU ska jag se paradise och sen sova


Denna dag gjorde mig faktiskt jätte lyckigt vet ej varför:S Haha.. Veli var så söt o goig och han gör mig ju alltid på bättre humör för jag saknar han så men sen link o cet... underbart.. Nu ska jag såsa.

Kommentarer
Postat av: crepp

de va veldans bra

2009-12-03 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0