Alla ändå...

Kom nyss hem från jobbet. Blev ganska så ändrade planer igår. Fick sms av jonte och hängde med han och hans arbetskamrater ut. Åkte först hem till skönsmon runt 12.. Ganska sent haha. Drack lite och sedan åkte vi ner till stan. Åkte väl hem runt 3 haha. sprang ner för trodde de skulle gå en buss men inte då.......Så fick betala taxin själv.. Kunde stannat kvar i stan om ja ville men det....var ett måste att åka hem för att jag skulle till farfar idag och städa. Vaknade ganska så sliten runt 11. Åkte till faffa, får ett samtal av sibell att jag måste jobba så fick åka dit. Slutade nu sex. Helt slut är jag i både kropp och själ.. Nu ska jag äta...räcker&soltorkade tomater..Med pasta.. och kung sallad...rödlök<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0