Bra c..

Du visste att m:et var inne o stog en läs.....Hahah

Nu skiter jag fullständigt i skit jävla uppgiften.. Hahah har missat och tagit med hälften av det som skulle va med.... Bajs i prupp. Skit i den där jäkla femman också :S för den fattade jag noll av. Haha ingen som förstår vad ja menar utan san o link.... Nu blire slut... Nu ska jag ta en dusch, fårse om det blir en snabbis på birsta eller inte.. Känner suget.. Vill ju ha dom där kläderna eller om jag åker in imorgon.... Nu blire duscha långhåret.

Justja.. En sak till som det ska bli ändring på nu när det nya året har kommit..... Ska börja spara pengar så man kan åka utomlands och vara bort i över en månad och bara leva och uppleva nya upplevelser...Hoppas jag kan spara............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0