Du följer aldrig med mig....

Jobbat klart...Eller kom hem för en timme sedan. Tur att snälla farmor hämtade mig. Fick skjuts in av pappa också för annars hade jag inte hunnit eftersom jag fick veta klockan 11 att jag skulle jobba. Fan man blev verkligen trött och jobba såhär länge... Kassan gick bra.. Tur att Sandra var så bra att lära ut! :) Haha. Nä men jag tyckte faktiskt det var roligt att stå men lite komplicerat bara. Nu ska jag snart lägga mig ner och se tv. Imorgon blir det en plugg dag. Inlämning i små företagandet och matteprov.......Dum som jag är så gör jag det sista dagen fast jag haft två veckor på mig:S Men har ju jobbat sedan har det varit så himla mycket skit om allt i mitt liv så har inte haft orken till det. Kommer säkert va skit jobbigt små företagandet...Fan tar livet av mig nu. *Skämt å sido*

Nästa vecka: Börja verkligen seriöst med körkortet så jag kan vara klar i slutet av Januari (HOPPPAS VERKLIGEN) Sluta äta all dessa skit jävla maträtter...Jävla skit chips också. Ska börja träna i slutet av januari också. Nu ska jag verkligen köpa månadskort på etic...PROMISE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0