Glööömmmsk...

Hade ju glömt bort min älsklingslåt CARLY SIMON - YOU'RE SO VAIN!
slog på trean som visade filmen little black book som man har sett 100 ggr men killen som spelar en av huvudrollerna som är tillsammans med brittan blir bara snyggare å snyggare...Ja nog om det. Låten var med i filmen och det var den som fick mig att minnas......Nu ligger ja o vänta på att inside ska börja..King tkr ja, när man få se livsfarliga fångar i fängelser i usa osv=)



Och nästa vecka ska jag in till stan och äta sushi för första gången....Kan bli en upplevelse. Tror dock att det kommer vara super gott!! Haha annars kommer det bli lite pinsamt om man lämnar hela tallriken....OCH slöseri med money..Men gillar allt nästan..Förutom Blodpöödding o lite annat. Beror på vilken dag det är. Ibland kan jag faktiskt tycka om blodpudding..Men som sagt..Det beror på dagen!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0