Happy!

Blev ganska så ändrade planer idag..........Skulle ju egentligen träna efter min körlektion men blev erbjuden att jobba så då gjorde jag det istället. Kom nyss hem därifrån. Gick på stan lite före min körlektion, köpte äntligen ett par converse skor :D Happy........... Dom är så otroligt snygga. Hade fått in en skit snygg "skinn"jacka på gina idag också. Så den ska jag köpa när ekonomin finns. Sedan måste vi ju beställa Beyonce biljetter men ingen verkar förstå de:S Less. Ska även jobba imorgon. Och ingen skola blir det. Tänkte kliva upp så jag hinner ta en promenad imorgon, ska duscha också. Men börjar inte förrens fem. Så det är nog lugnt. Nej nu ska jag se Lipstick jungle... De som är kvar....... Missat ju halva. Less igen.



Synd synd... att de blivit såhär..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0