helt jäkla slutkörd.

Kom nyss hem. Ska snart över till mormor där jag ska äta middag... lite sent men blev så eftersom jag tog en sovmorgon imorse till 11 och fick sluta 6 då istället. Fick beröm för hårfärgen idag så sånt är alltid roligt att höra=) Bara färgen i ansiktet försvinner haha. Inte så snyggt med röda fläckar... Köpte en liten present jag o linn till Jonna idag med... Så den hoppas jag att vi kanske ger na imorgon då eftersom ikväll blire lugnt. Nej nu tror jag att jag ska traska över till momma. Puss och ha en trevlig helg alla nära och inte kära.

Kommentarer
Postat av: jonna

jag sa ju att ni inte skulle köpa nåt! sötproppar!:D

2009-01-31 @ 01:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0