Jaha.

Trodde man skulle få sova ut idag men så blev det inte. Ska börja jobba 12 istället, hinner inte ens ta en promenad som jag ville idag också. Jaja.. Nu ska jag duscha.


Jaha sen var det normalt att statiskiska centralbyrån(FEL STAVNING SÄKERT) ringde klockan åtta imorse. Dom har säkert ringt i två månaders tid och ja har sagt dom dummaste sakerna, typ att jag inte kan nu dom f år ringa upp å då svarar jag inte. Eller så svarar jag inte i huvudet taget. När tänkte dom ge upp då? Jävla idioter...Känner mig jävligt förbannad på dom.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Tjena tjejen :) Kolla in min sminkblogg!

Lägg gärna till mig på bloglovin.com så lägger jag till dig också ;)

2009-01-27 @ 12:32:24
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0