Känner en jävulskt irretation.

Fan... Nu skulle jag börja med små företagandet. HAAAAAAAAAAAAAAA. Fattar inte ett jävla skit, försökte ring link men hon var som död när ja talade med henne. Sanna svarar inte heller, hon har väl sett junior vm som jag inte sett någt alls av. Ångrar mig faktiskt nu men har inte haft tiden faktiskt. Så Sanna är också helt slut. Nä men skriver en rad eller två sedan får det var slut. Önskar att jag hade lämnat allt skit från förra året istället för att sitta med de nu...Man vill ju börja med allt nytt det nya året. Men förra året blev ju inte precis så bra på slutet. Men men. Ska bara skriva om marknadsplaner sen skiter jag fan i allt:S Så jävla komplicerat är det ju så det är synd. Lessssssssssssssssssssss............................Matteprovet kan hon ju glömma att jag gör den här veckan. NEVEER. Hoppas du läser detta.........Gunilla? Hette hon så? Minns fasiken inte.

Kommentarer
Postat av: Carrå

hahaha jaa jag tror nog monkan är inne å läser HPSP:s bloggar :D

2009-01-06 @ 14:35:24
URL: http://carolinehej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0