Looking for the answar...

Första skoldagen avklarad efter lovet. Faktiskt roligt att få träffa alla vänner:) Mycke snack å ta igen:P Näråå.. Men de var roligt. Handelsbetygen var iallafall bra.. Två VG också ett G haha. Men det visste jag för inköp och varuhantering fattade man inte allt för mycket av. Så det gjorde mig faktiskt inte så mycket. Men praktiken ska ju läggas in i de så kanske man kan få ett Vg där ändå.

Är jäkligt trött, men det kan bero på att man inte somnade förren klockan fem inatt. Gick fan inte och sova. Så ikväll ska jag försöka lägga mig en någorlunda tid men det lär ju inte gå eftersom jag såg att det var ganska bra filmer ikväll klockan nio. Är så jäkla sugen och börja träna nu på engång.. Men ska vänta tills 19 januari.. Sen är det verkligen allvar. Ska börja med månadskort sedan kanske det blir en vana att träna så då får man väl köpa nytt kort.

Imorgon är det praktik också. Ska väl kika runt lite och kolla om man hittar något fint också. Nej nu ska jag lägga mig ner och kika lite på tv=)

Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0