NO STRESS

NO STRESS;DUDUDUUUDUUD....Dagens enda mening som har gått för fullt ur min mun idag!

Haha man kan väl säga att jag och link har varit lite galna idag på skolan. Drog även upp Linns lilla incident i skönviksbacken i sjuan..Åkte lite in i Lina.. Haha roligt som attans var det!! Ett minne blott!!! Har fått sett nya schemat idag, äntligen börjar det lika nått i alla fall!!!!!!!!!!!!!!! Sov morgon!!!! Första på ett halvt år !! Jävligt välförtjänat! Och slutar äntligen inte fyra varje dag utan bara två!=) Och det är dom dagar vi har praktik........Sen så vet jag faktiskt inte hur måndagen slutar för jag o link = A KURSARNA e beest!! Vi har lagt till matte b så vi ska bli klar med det detta i år.......Sköönt kommer det bli när man gjort de sista provet iaf.... Äntligen blir det då.

Historia A och Svenska C ska läggas till i trean plus lite handels ämnen.... Så man har behörighet att komma in på högskola om man vill det någon gång i livet! Känns som om jag vill utbilda mig till sån som jobbar med personer som har "psykiska" fel om man får säga så. Skulle vara ganska roligt att jobba med sånt tycker jag! Men får väl se... Först blir det handel några år för det är roligt tycker jag ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0