Nu är klockan halv två, inte bra.....

Nu tänkte jag gå och sova.. Blir ingen skola imorgon eftersom det känns för onödigt med bara en lektion som börjar klockan 12. Känns inte som om jag orkar åka buss dit för att gå på den så istället tar jag en lång,lång,lång sovmorgon...............Längtar efter att sova nu eftersom despite the fact thats the best thing in the world....BRA!

Fredag är det begravning för janne också..Känns som det jobbigaste i hela mitt liv.

Hur ska jag kunna släppa taget om en människa som jag inte ens insett att han inte lever längre? För mig känns det som om Janne är 1 port bort från min lägenhet. Där han alltid har varit de senaste 6 åren..Före det sågs vi alltid på helgerna och högtiderna på Alnö. Men när vi bodde på samma ställe och allt så kunde vi ses minst två gånger dagligen... Hur ska man kunna gå vidare från att förlora en sådan underbar människa som alltid fanns där, alltid ställde upp, alltid brydde sig, alltid bara fanns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0