Oj vad dagen har gått åt.

Känns verkligen inte som om klockan redan är halv sex. Nu väntar jag faktiskt på middag, men det kommer väl bli om en timme eftersom pappa inte ens har kommit hem från jobbet än. Har hunnit med massor idag, diskat, städat gardroben,duschat,tvättat mm.. Välidgt bra gjort. Nu sitter jag och funderar vad jag ska ha på mig på begravningen på fredag... Har ingen aning alls vad man ska ha på sig, skulle vilja ha min "basker" mössa på huvudet om Matilda har hittat den så isf hör av dig mat..........Men har ingen aning alls vad jag ska ha på kroppen. Jaja..

Börjar längta tills nästa vecka också då ska jag ska börja träna=) Roligt. Ska försöka klämma in så man kan träna varje söndag också eftersom det är under helgerna man äter så mycket. Vill typ träna måndag,onsdag,fredag och söndag.... Eller jag ska träna dom dagarna!!!!.. Bara ja inte behöver träna själv så :P Men det ska nog kunna ordnas eftersom de är ganska så många som vill träna nu inför beacheN. Då kan man äta hur mycket man vill nästan och inte behöva känna dåligt samvete.. Fast visst ska man väl inte gå o käka max efter träningen men det tänker ja inte gö heller för ska sluta med äckel fetmat tkr fan kebabsallad går lika bra som max eller kebabtallrik så.. Det är great! Nej nu ska jag se lipstick jungle som jag missade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0