Praktik.

Nyss käkat. Dagen har bestått av praktik. Fick med mig t-shirten jag ville ha plus två västar. En stickad och en nitväst.. Skit fina faktiskt. Så nu är man pank. Men lönen kommer imorgon men det mesta ska sparas till Beyonce i mars också till löshår. Skulle egentligen köpa ett par skit snygga jeans med trasiga ben men fanns ingen storlek så jag gav upp men som sagt så kommer det in ännu snyggare ;) Skulle egentligen jobba imorgon från fem till stängning men då skulle sibban jobba ändå så jag slapp. Men var verkligen inställd på att jobba:) Roligt tkr ba ja. Så jag skulle ju träna imorgon så då blev det av ändå ;D  Nej nu ska jag kika och kolla vad som visas på tven,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0