Praktiken

Idag har det varit praktik på gina. Ont i fötterna har jag. Fått in så sjukt mycket fint så det finns inte på kartan. På lunchen gick jag å köpte en parfym. Köper inte de så ofta men när man väl köper det så lägger jag ut för mycke pengar på det.. Men sånt e livet. Haha blev även smålurad när ja köpte den. Trodde att det skulle vara en skit stor eftersom de stod en sådan som man fick spruta och lukta på..Öppnar också är det en mini mini med en kräm...SÅåå jag blev ganska förbanannd men orkade ej gå tillbaka.. Så fick nöja mig med 30ml som tar slut efter en vecka. Jaja. Imorgon är det praktik igen och hoppas verkligen att dröm leggingsarna kommer in!!! Säger bara en sak : STENTVÄTTAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0