SOLtorkade tomater

Sitter och äter mina soltorkade tomater... I LOVE THEM! Jag skulle kunna leva och bara äta dom...elle?? Nja, man brukar ju oftast bli less efter ett tag. Kan knappt äta nudlar längre för de har jag ätit sönder... MEN colaN!!! Den har jag alltid gillat och kommer alltid att göra. På måndag äre slut med de också.. Loka blir ersättningen. Nog om detta.

Kvällen slutade hemma hos mormor med syster o mahmut. Såg en bra film och kom nyss hem därifrån. Nu ska jag slå på filmen duplex.. Jag tror den hette så. Sedan blir boken som jag har skrivit om i x antal inlägg.....Men jag älskar den också!

Soltomater+boken= Är mitt liv idag!

Sedan är jag jätte ledsen för ett av våra marsvin går inte.. Han bara ligger still. Han har blivit så rund och go för mormor matar dom med allt. Hoppas han blir frisk inom några dagar..Annars måste vi...Begrava honom.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0