Staden i havet

Har varit lite off från datorn nu och det beror bland annat på jobb,körlektion,praktik....helt fullt upp häär då. Känner mig faktiskt helt jäkla slutkörd. Shoppat har jag också gjort bland annat. Har varit i stan hos syster nu i två dagar. Blir kvar tills imorgon. Det kom in en kund med jätte fint rött hår och sibban sa att de var skit snyggt och att jag skulle passa i det och rätt som det är så köpte jag färg....så ska färga ikväll...återstår och se hur detta blir................. Imorgon är det helg. Så det blir att beställa Beyonce biljetter om de finns några kvar..hoppas...Sen var ja sugen att vi alla skulle gå o käka någonstarns=) men fårse hure blir vad tjejerna säger.... Nu ska jag  äta lax och spenat....älska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0