Sweet dreams

Kom nyss hem från birsta.. Varit där i flera timmar, blev avslut på donken MUMS!=) Egentligen skulle vi ätit hos mommo men det blev för sent. Fick iallafall med mig den där grejen med märket Nouba 145 kr :S dyrt......Ganska iallafall för mig som brukar köpa hm's egna smink. Sedan köpte jag en sån där som gör läpparna fylligare för 190 spänn...too faced tro ja märket var :S haha Fan de var skämtet sedan var det en skit liten sån där grej med de i också.. Om man tänker sig en hel sån där isadora läppglas så var det här en halv....12 ml :S så jävla lite...sjukt men tycker verkligen det var värt de eftersom det är inte ofta jag lägger ut så här mycke pengar på smink, skulle kunna ha fått en maskara,brunkräm,rouge för alla pengar:S haha Om inte mer. Men sånt är livet... Man lever bara en gång ;)  Köpte ett par skor på disko också, ville egentligen ha ett par skit snygga på Euro skor men då hittade jag dom här som var lite högre.. Men känner en liten ånger nu....Kanske man ska byta? Njaa... Vettefan! Sedan hade dom fått in så äckligt snygga t-shirtar på gina så ja höll på o dö!!!!!!!!!!! Liknar exakt Vouge t-shirtarna!!!!!!!! Så en sådan blir det till veckan.....Så himla snygga. Sedan en som de typ var americans flagga på ... också själva t-shirten var grå, hur snygg som helst.

Nu ska jag över till mormor och umgås.. hejdå=)))))


Här är dom..Inte lika snygg på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0