Tisdag

Jaha, vad var det jag såg idag när jag gick en runda på stan? Joooo, stentvättade leggingsarna kom ju in på gina ändå....... Oväntat.......Less som satan i gatan. Men de fanns bara XL var i stan och det lär ju inte finns så mycke mer storlekar på birsta. Köpte iallafall med mig en mössa hem. För nu får det fan vara nog, säkert över 500lappen som jag har tappat bort mösser lr inte får tillbaka dom eller något.. Känner mig jävligt less för det är fan pengar som försvinner. Fan hatar det. Jaja nu har jag fått ut lite av min irritation. Men tänker fan ha tillbaka dom mössorna som finns på plats... Annars. Helvete. Hur fan kan den bara försvinna den på nyår? de är ju fan sjukt och det skulle vairt ännu sjukare om någon snott den för då äre fan sanslöst. LESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


En rolig sak idag var att jag fick en födelsedagspresent av carrå=) glad blev jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0