TJABBA TJENA HALLÅ,VI SÄGER SÅÅÅÅ!

Haha justja. Som jag skrev igår så skulle jag se filmen Aurore men upptäckte genast att det var franskt tal och hatar när det inte är engelskt tal. Samma en annan film som alla säger ska va bra, barnhemmet tror jag den heter på svenska, den var det spanskt tal. Så både de filmerna såg jag aldrig. Och igår blev jag jäkligt förbannad när jag fick veta att det var franskt tal, tyskt tal går faktiskt ganska så bra men inte något annat för då skare vara engelska! Men funderar på att se den ikväll ändå men vet faktiskt inte, är helt besatt av boken jag läser så jag vet inte. Sen funderar jag på att se "The love guru" med men kanske överväger och läser min nya älsklingsbok istället. Just nu sitter jag och invänta Lets dance, det är ju nyheter nu...Skit att dom ska ha de mitt upp i allt. Niclas som har tagit över Mojjes plats är ganska så snygg faktiskt.



Niclas Wahlgren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0