Tränning.......

Kom nyss hem från ett träningspass från etic. Kämpigt somfan för armarna så dom bara hänger ner nu. Helt slut i dom. Fan vad otränad man är. Haha sen de där aerobicsstegen..........SÄMST var jag på det. Men får man prova de några gånger så kan jag tänka mig att det blir roligt:) Före träningen åkte jag linn o carrå och köpte lite THAI godaste jag ätit på länge iallafall,starkt var det och de e kung. Jonna kom trippandes in lite senare efter vi ätit och vi ringde sommarjobb..Hoppas på det bästa och ja tror det kommer gå bra:) Sedan gick vi ner till etic o tränade ett 70minuters pass så de känns kanon. Hoppas att man kan fortsätta med den här inställningen och fortsätta träna. Imorgon blir det ingen träning för ska in till stan och köra lite. Men på fredag efter praktiken ska jag köra lite träning. NAJS. Nej nu ska jag faktiskt snart gå och sova och försöka sova mig pigg tills imorgon... Då är det praktik och ska käka ceasarsalladen på mcdondals......FAN VAD GOD DEN ÄR. Ska också försöka hinna gå ut och gå när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0