WHAT???

Fan, allt känns så jäkla sjukt just nu. Om endast två dagar är man 18, tyckte nyss att jag fyllde 14 ja.. Nu ska man liksom bli vuxen och sådär då.. Flytta hemifrån när man gått ut skolan, ta körkort... Körkortet måste jag verkligen sätta igång med nu när skolan börjar igen. För vill verkligen försöka ha det innan slutet på januari.. Helt galen är jag,Körkort...Fan vad roligt!!!!!!! Nu ska det börjas på allvar. Haha. kan inte beskriva med ord vad skönt det kommer kännas.


Nyss sett filmen "Stockholm boogie" King film,....Jäkligt bra. Nu ska jag se en till å sedan sova. Har ont i halsen.. Lite små förkyld. Inget tecken på syn av mössan heller. Är så jävla less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0