Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

DÖTRÖTT:.... Första dagen avklarad och maskien gick sönder så nu vet vi inte om vi får jobba imorgon....Det återstår och se ikväll..Kom hem duschade och städat klart nu.... Mitt rum var inte så snyggt igår efter ett litet dampbrott av mig... Känner surrlukten..Kan de lukta mer iår? Nee det får vi inte hoppas på, duschade nog för dåligt tror jag.... Äh. Ska ändå bara va hemma idag är helt slut... Jobbar hela helgen på gina också:) Fet passet på lördag 9-18.15 :D kul ändå... Tog ju ut håret igår.. De bara flög hår av mitt eget.. Tur att man har tjockt så de blir lite kvar iallafall.. Mår skit å vara utan men måste låta de vila nu hela sommarn. MEn till hösten blir det inte lim utan tejp eftersom det är 100 ggr bättre. Hah har även två slingor kvar i bakhuvve, fick ej ut det igår själv så jag kapade av dom till mitt page.... Nu ska jag surfa runt o inväta mat som inte blir förrens halv sju,sju... är skit hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0