Bra dag!

Tänk att igår somnade jag som en stock tjugo över sju på kvällen... Helt sjukt... Dagen var som alla andra dagar.. Sen fixade jag mitt löshår.. Älska.. Åkte sedan o umgicks med julia=) Skojj att komma ut ur sitt ide...Skämde ut oss som vanligt blir så jävla less. Hon ska ju till kovland i helgen men det gör ju inget för ja jobbar ju ändå. Såå det blev ändrade planer men ska nog sova hos mamma ihelgen o ta de lugnt där.. Spelar ändå ingen roll eftersom ja jobbar från morgon till kväll hela helgen. Veckan efter gatufesten ska vi åka upp till julias stuga o sova där över helgen i hennes stuga.. Sola o bada... Skit mysigt ska de bli.. Bra att man lugnat ner sig med supandet nu.. Man orkar fan inte i längden.. 2 veckorna i turkiet till höst kommer ändå ta knäcken på sig så lika bra att hålla sig lugn i sommar... Men jag ska aldrig lova om ni känner mig men ska försöka iallafall.. Men gatufesten då blir fart o fröjd.. Johanni? ska vi köpa biljetter imorra?? Call me!! SLutar 3. Ska sova nu klockan är alldeles för mycket ska ju upp om sju timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0