Bryta..

Höll på å bryta ihop när man såg studenterna idag på gulkotten.............L Ä N G T A R!! Nästa år är det våran tur..... Och jag ha den roligaste dagen i mitt liv.. Man har ju fan sutttit o små planerat sen 1an... Var med matilda nyss.. Träffade lillhunden.... Haha det var förfan som en kattunge.. Så jäkla gullig så de är sjukt.. Ska ner till henne runt tre sen... Måste fixa på mig lite...Sedan bär de ut till grytan o se studenterna verkligen ta studenten... Tom ska få en liten gåva för han var fan bäst full på hela skiten o roligast:D jävla dåre.. Imorgon har man fjantskolavlslutningen.. Min klass är ju så lam så vi ska gå dit klockan halv nio.. trodde man kunde få sova ut en stund.. men då blire ba hem o sova igen sen för att sedan supa på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0