Fundersam

Igår på stekhuset så erbjöd sig pappa och betala halva hyran om jag flyttar hemifrån snarast....Isf blir det en liten etta i tallnäs eller något för att nöja sig.. Skulle vara jävligt skönt, hittade en men vet inte vart den ligger.. Men alla mina vänner bor ju inte hemmä å jag som får så bra lön varje månad äre ju inga próblem alls egentligen.... Jävlig´t sugen.. Sen när man får råd o har riktigt jobb blir det in till stan men till nu i sista året i trean skulle vara kanon o få en liten etta själv!! Haaha också mamma carrå.. men ska inte du och carrå bo i en tillsammans ni som är singlar.... De gjorde man på min tid,... haha ... Nää men skulle va så roligt men mindre kläder(U)!!! Sen har jag nära till kära mormor isf´som behöver en!

Fick ett par skor av mamma som jag kikat på länge:)Sen ´köpte vi dampblomman på rusta!!! Så jäkla frän vattenspridare.... Julias familj hade ju en sådan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0