Hur har man mage?

Ångesten bara flyger runt i.... Att man alltid ska överdriva,gråta, göra saker man aldrig skulle göra nykter... Fan man är alltså värst.. Men har haft den roligaste helgen på länge..... Supit sen i torsdags.............Skit skojj midsommar... Varit hemma hos jullan o niklas tills nu för nu e jag hemma.. Igår kom eddie fia o gänget bort o vi drack då.. .härt. Det värsta var igår iallafall... När idioten julia gör djävulenstecken mot en polisbil när vi åker med pappa hennes... Fan dom kan ju ta på med de där o säga att man har gjort något helt annnat--Haha hon ba :S tänkte inte på vad ja gjorde :S Helt jävla sjuk..... Sen nu på slutet blev de massa drama så åkte hem nuja Julia ringer väl om ett tag så ska vi ner och umgås med eddan. Nu ska jag sätta upp alla saker jag köpte på ikea... Har shoppat massa skit men de är ju kung å ha tills man flyttar hemifrån sen ha rmamma lovat med hennes fina skinnsoffor:D dom är ju skit fina.. Också håkan lovade mig mikron :D hahNej nu ska jag springa runt med ångest. mår skit muf....

Kommentarer
Postat av: fiali

nu äre bra med mufandet

2009-06-22 @ 00:22:45
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0