Jävligt less

fyfan vad förbannad jag blir att pappa inte ens gör mat hemma längre nu har man jobbat en hel dag... Jävla idiot.. ne lika bra o svälta...

Iallafall på lunchen så gick jag och johanna och åt=) Bestämde oss för crusing ihelgen ändå.. De blir king.... Ska bara jobba från 12-16 först sen så=) Nu ska jag springa ner i tvättstugan o fixa tvätttid tills imorgon..
Imorgon ska jag shoppa loss för 1000 kr tänkte jag... Blir underkläder o massa sommarkläder så äre slut sen.. Skolavslutninskvällen blir det ingen klänning orkar fan inte längre med klänningar.. Tror jag iallafall. funderar på o ha mina stentvättade också ska jag köpa en tunika över bara.. LIka bra... om jag inte hittar någon godbit imorgon. skor har jag redan nya så de behövs ej... Sen sååå kom julia ohälsade på mig... Surrade på om utlandsresan som en idiot.. Hon ska också haka på linn o cet sen hoppas jag att lidin också är sugen... skulle va grymt kul o göra om turkiet o festa dagarna långa.... åka båt  oooo ta en öl i pip.- nu ska jag gå hörs eller ej. trodde du

Kommentarer
Postat av: M

fin blogg! :D Ha en bra kväll!

2009-06-04 @ 20:51:32
URL: http://typiskt.webblogg.se/
Postat av: rocka fett på festen

heeey heeey em glöm inte min feeest på lör.... du var bjuden igår men kanske inte idag för du vét tess hade nåt emot din böt på bil oj , men mira sa stopp em ska komm, men sen sa hon NEJ JANNE ingen sås idag. Du får inte ta med dig party hatt, det finns party hatt på festen.. och fisk damm på partyt som börjar kl. sex.... inte sju som håkke sa, men han ville bara jäklas så du kom sent, men han ljög bara så du vet. partyt börjar sex inte en minut övv... föresten du e inte bjud. mvh / puppan i käften håll käft borta der

2009-06-04 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0