Lite lamt va

De var lite lamt på studtish!! Längtar så mkt till nästa år..........................................................................................Åkte iaf med charllan o mati o yvan på studenten o kikade.. tom lillgubben fick en liten nalle av mig för han är så sötis!!! Solat nyss...... Ska färga håre på syrran o sedan mig.. Har hunnit med ganska mkt sen ja kommit hem... både tvätta kläder o städa min toa o rummet mitt... Fan börjar städa hela tin ja.. jobbigt... men får panik när jag kliver på mina kläder sen mamma sa fyfan va ofräsch o ha kläder vikna i väskan o liggandes på golvet... mamam som är värta jävla städtanten o allt ska va snyggt överallt ... då menar jag allt... dåren min......... Nej........ ska upp tidigt imorgon så ska försöka lägga mig tidigt sen när jag kommer hem runt halv tio snåret så tänkte jag faktiskt knäppa fööörsta ölen FÖR DET ÄR SOMMARLOV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0