Sick of all my...

FIa din idiot.. Har du inte hört talas om mitt ökända namn??????????? Som pappa kom på.... [email protected].........


Lika roligt varje morgon att vakna av att några svin här utanför håller på å klippa gräs.. Fan lite mage måste man ju kunna ha.. Börja runt 3... Dom måste ju fatta att vissa ligger faktiskt och sover till klockan 1-2... Visa lite respekt.. Fan alla vet att folk sover så länge när dom har sommarlov..... Irriterad.... Jag är skit glad idag!!!!!! Ändå fast jag ska jobba hela sommarn så äre såååå jävla skönt med summmerferien!!!!! Inge inlämmningar elle prov eller något liknade... Jag ska bara ligga o jäsa i fisktunnerna... Dricka öl på helgen o såsa i solen.... Undrar hur denna sommar kommer att sluta... Hoppas man inte ser likadan ut i slutet av sommarn som man gjorde förrra året... Inte en vacker syn... Ansiktet var ju ungefär som en stor jävla pumpa!!!! De var fan inte roligt:'( Ingen fattar de heller.... Men nu ska jag sluta med mitt sadiness... Finns säkert inget som heter sadiness...Men seth i OC lärde mig att man kan faktiskt lägga till lite bokstäver i slutet... Sen kan du sluta logga in o ut på msn tack....Goodbye my lover goodbye my friend... vi ses aldrig igen.

Tage unterwegs mit dem Bike - alles Gepäck dabei - Mit dem Zug nach Andermatt - Ziel ?????? - übernachten wo wir ein Plätzchen finden wir .


hittade någon mening på tysta på google..Tyckte den lät underbar.. Någon kan gärna få översätta den eftersom det enda ordet som finns kvar sedan man hade tyska i tre år är: SUMMERFERIEN!



Kommentarer
Postat av: fiali

hahahaha sluta skyll ifrån dig att de var din pappa som kom på de, du hittade på de själv och var skitstolt över de!

2009-06-09 @ 15:47:10
URL: http://fialii.blogg.se/
Postat av: Linn

HAhahaah vad ful du är!!

2009-06-09 @ 17:07:40
URL: http://linnkysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0