Still

Är fan fortfarande full.. VIlken sjuk kväll igår.. Carrå kom till mig runt sju o vi började dricka sedan ringde Elin så vi åkte in till henne och började förfesta o sedan begav vi oss på Olearys där mina minnesluckor kommer inl.. Minns lite grejer hit o dit o att carrå tappade bort lappen så hon ej fick ut sin jacka.. sen så försvinner cet o ja träffar mamhut mitt upp i allt o vi går på kebabcity.. (Vitlöken är fortfarande kvar i käften) Sen hade jagtydligen tappat bankomatkoret så går runt mår skit dåligt inga pengar alls kan inte komma eller nåt.. full jävla panik... sen träffar jag en taxi.. tror de va svart.. o då följde han med mig upp så han kunde få pengar av mina sparpengar(U) ångesten.. Tur att jag pratade med matilda o fick stöttning. Ja också kommer jag hem.. ja så rasar ju bankomatkoret ur min klädeR:S hur fan kan de vara möjligrt.. vart fan hade jag lagt de:s fattar noll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0